UPRAVLJANJE NEPREMIČNIN
V okviru organiziranja in izvajanja storitev upravljanja ponujamo celoten sklop opravil, ki lastnikom zagotavljajo normalno uporabo njihovih nepremičnin, ohranjanje vrednosti le-te ter nenazadnje nemoteno bivanje in uspešno opravljanje dejavnosti. Storitve, ki jih izvajamo v sklopu upravljanja so:
PRIPRAVA ORGANIZIRANJE IN IZVAJANJE UPRAVLJANJA
- Priprava in sklenitev pogodbe (pogodb) o urejanju medsebojnih razmerij med lastniki in v zvezi z upravljanjem.
- Prevzem, vodenje in arhiviranje projektne (tehnične) dokumentacije za stavbo.
- Nastavitev in ažuriranje evidenc o poslovnih prostorih, skupnih prostorih, delih, objektih in napravah stavbe.
- Priprava, izdelava in ažuriranje ključev za delitev stroškov obratovanja, upravljanja in drugih storitev povezanih z upravljanjem.
- Priprava in organiziranje sestankov lastnikov in uporabnikov, priprava gradiv, informiranje ter pomoč pri odločanju.
- Koordiniranje in spremljanje izvajanja sprejetih odločitev, ter obveščanje uporabnikov.
- Zbiranje in evidentiranje podatkov o interesentih za preureditev, dozidavo ali prezidavi, odtujitvi (prodaji), ter organizacija podpisa s strani vseh solastnikov.
- Priprava in izvedba sprememb pogodbe o upravljanju zaradi morebitnih sprememb solastniškega deleža kot posledice sprememb etažne lastnine na skupnih prostorih.
- Dajanje informacij lastnikom in uporabnikom poslovnih prostorov
IZVAJANJE FINANČNIH IN ADMINISTRATIVNIH STORITEV
- Obdelava in plačevanje prispelih računov za obratovanja, izvajanje storitev in vzdrževanje poslovne stavbe.
- Ugotavljanje finančnih obveznosti posameznih lastnikov oziroma uporabnikov poslovnih prostorov, razdelitev stroškov obratovanja, vzdrževanja in upravljanja po števcih in ključih, ter izdelava in dostava računov in obračunov.
- Opravljanje plačilnega prometa z lastniki in uporabniki poslovnih prostorov.
- Opominjanje dolžnikov in izterjava obveznosti.
- Sklepanje pogodb o izvajanju storitev.
- Izdajanje garancij za plačila izvajalcem in dobaviteljem.
- Priprava potrebnih podatkov za sklenitev pogodbe o zavarovanju skupnih delov in naprav.
- Zavarovanje skupnih prostorov in naprav poslovne stavbe in reševanje škodnih zahtevkov.
- Izdelava poročil in informiranje lastnikov in uporabnikov o finančnem in materialnem poslovanju poslovnega objekta, najmanj 1 x letno.
- Arhiviranje dokumentacije.